Nandoo, Silver partner!

Hoe Nandoo binnen één jaar een Odoo Silver Partner werd: Onze reis van partnerships met klanten, expertise en gebruikersgerichte oplossingen.

Hoewel de status van Odoo Silver Partner geen doel op zich was, is het wel belangrijk voor onze groei. Het vormt een mijlpaal en een erkenning voor het werk dat we het laatste jaar gepresteerd hebben.

In dit artikel delen we graag onze inzichten van het afgelopen jaar en vertellen we je hoe we er in geslaagd zijn om binnen één jaar naar het Silver partnership te geraken.

Het fundament

Vanaf dag 1 bij Nandoo hebben we telkens vanuit 4 vooropgestelde kernwaarden gehandeld. Deze vormen de basis van ons bedrijf en drijven elke strategische beslissing die we maken.  

1. Partnerships met klanten:

Bij Nandoo geloven we sterk in het opbouwen van sterke lange termijn relaties met onze klanten. Voor ons gaat het niet alleen om het leveren van software, maar vooral om het begrijpen van de unieke behoeften en uitdagingen van elk bedrijf waarmee we samenwerken. Door zo nauw samen te werken, bieden we oplossingen die de échte problemen oplossen en die onze klanten helpen hun doelen te bereiken.


2. Werken aan talent binnen het bedrijf:

De belangrijkste sleutel tot succes is ons fantastische team van experts. We hebben er hard aan gewerkt om mensen aan te trekken met ervaring en certificatie in Odoo en die vooral gepassioneerd zijn in wat ze doen. Door vanaf onze start een team van getalenteerde professionals samen te stellen, kunnen we snel reageren op de behoeften van onze klanten en hoogwaardige oplossingen leveren die echt het verschil maken.


3. Toekomstbestendige oplossingen bieden:

In een wereld die voortdurend verandert, is het belangrijk om oplossingen te bieden die niet alleen vandaag werken, maar ook morgen. Bij Nandoo hebben we vanaf het begin gefocust op het leveren van oplossingen die schaalbaar, flexibel en aanpasbaar zijn. Op die manier kunnen onze klanten met vertrouwen investeren in hun Odoo omgeving, wetende dat ze klaar zijn voor de toekomst.


4. Focus op de eindgebruikers:

Last but not least, we geloven sterk in het belang van een geweldige gebruikerservaring. Voor ons gaat het niet alleen om de technologie, maar vooral om hoe mensen die technologie gebruiken. We streven ernaar om interfaces te creëren die intuïtief en gebruiksvriendelijk zijn, zodat onze klanten het maximale uit onze producten kunnen halen zonder gedoe.

Realistisch ambitieus: Groeien in stapjes in functie van grotere uitdagingen


Bij Nandoo geloven we in een realistische benadering van onze ambities. Stap voor stap hebben we onze projectomvang laten groeien en bij elk nieuw, groter project wegen we zorgvuldig af wat we aankunnen. Daardoor hebben we een solide basis gelegd, met een ervaren team en een bewezen staat van dienst in het leveren van kwaliteitswerk. Nu zijn we klaar om onze grenzen te verleggen voeren we reeds grotere projecten uit, terwijl we trouw blijven aan onze kernwaarden van kwaliteit, toewijding en klanttevredenheid.


Voortdurende operationele optimalisatie


Bij Nandoo geloven we sterk in de kracht van voortdurende verbetering. Bij het uitwerken van ons eigen businessplan realiseerden we ons al snel dat we ons operationele proces voortdurend moesten verbeteren om onze groei te ondersteunen en tegelijkertijd de hoogste normen van klanttevredenheid te handhaven. We tekenden een plan uit dat ons in staat stelde om dynamisch mee te schalen naar grotere projecten.


We begonnen dan met het implementeren van kleine aanpassingen in onze workflow en processen om efficiënter te kunnen werken en onze projecten beter te beheren. Dit omvatte het optimaal opzetten van onze eigen Odoo omgeving om de communicatie en samenwerking te verbeteren, het stroomlijnen van interne processen en het vaststellen van duidelijke verantwoordelijkheden binnen ons team. Naarmate onze projecten complexer werden, werden we geconfronteerd met nieuwe uitdagingen en obstakels. Elk van deze uitdagingen gaf ons ook kansen om te groeien en te leren. 


Door ons voortdurend aan te passen en te verbeteren, zijn we erin geslaagd om grotere projecten uit te voeren met de hoogste kwaliteit en dezelfde klanttevredenheid. Onze toewijding aan voortdurende verbetering zal altijd een centraal onderdeel blijven van wie we zijn bij Nandoo, omdat we geloven dat het de sleutel is tot langdurig succes en groei.


Conclusie


Onze gezonde  groei is vooral gedreven door de toewijding aan onze klanten, het aantrekken van toptalent en het leveren van oplossingen die echt waarde toevoegen.


Onze reis naar de status van Odoo Silver Partner is een reis geweest van hard werken, toewijding en een diep begrip van de behoeften van onze klanten. We zijn enorm dankbaar voor het vertrouwen dat onze klanten in ons hebben gesteld en we zijn vastbesloten om hen te blijven ondersteunen in hun groei en succes. Voor ons is dit pas het begin van nog veel meer geweldige dingen die komen gaan.


Op naar de volgende mijlpaal!

Nandoo, Silver partner!
Nandoo, Ides Van Hove 26 april 2024
Deel deze post
Odoo Experience 2023 :8 essentiële dingen die jij moet weten